sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Hyvällä sykkeellä mennään ;)

Pienen hiljaiselon jälkeen täytyy tulla kertomaan, etten ole suinkaan kuollut. Olen päässyt liikkumisessa hyvään rytmiin ja perusarjen pyörittämisen lomassa ei meinaa keksiä mitään uutta jännää kirjoitettavaa. Käyn tällä hetkellä liikkumassa 4 kertaa viikossa ja ohjelmaan kuuluu: 1x 75min hot jooga, 1x 30-40min mattojuoksu + 30 min keskivartalotreeni + 2 krt BodyAttack -tunti.
 
Kuten aiemmin kirjoittelin, niin tulin ensimmäisen Attack -tunnin jälkeen todella kipeäksi. Tuon yhden kerran jälkeen kroppa oli kuitenkin jo tottunut uusiin liikkeisiin niin hyvin, että vastaavaa kipua ei enää ole tullut. Olen myös huomannut, että teen ohjatulla tunnilla paljon tehokkaammin, kuin yksin. Esimerkiksi juoksumatolla "sisäinen lintsarini" nostaa heti päätään, kun alkaa tuntua raskaalta. Olen aivan käsittämättömän innoissani, kun huomaan, miten paljon olen kehittynyt Attackin myötä. Ensimmäisten kertojen jälkeen hengästyn nyt huomattavasti vähemmän ja voimat riittävät hyvin koko tunnin ajaksi. Kuten A tuossa alla toteaa, aerobinen kestävyyskyky paranee todella nopeasti!
 
Toinen innostava seikka on, että olen alkanut nähdä pieniä muutoksia kehossani. Olen saanut pienet käsi- ja vatsalihakset ja yleistä kiinteytymistä on tapahtunut tasaisesti joka puolella. Ihan mahtava tunne ja auttaa jaksamaan!
 
Aurinkoisia päiviä!
 
J
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti