keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Motivaatiotilitys

Pari kuukautta sitten kerroin, kuinka rohkaistuin hankkimaan jäsenyyden suureen kuntokeskukseen. Voin ilokseni kertoa, että olen päässyt säännöllisessä liikkumisessa hyvin vauhtiin. Käyn tällä hetkellä jooga- ja pilatestunneilla 3-4 kertaa viikossa. Olen myös kiinnostunut kokeilemaan jotain lihaskuntoharjoittelua sisältäviä tunteja, joten voi olla, että harjoittelu monipuolistuu ainakin jonkin verran. Juoksuun palaaminen tuntuu kuitenkin todella haastavalta. Seuraava askeleeni on siis muiluttaa juoksu takaisin osaksi harjoittelua. Ellei tämä tapahdu pian, en todennäköisesti selviä toukokuun juoksutapahtumista hengissä. Koska minulla on jonkinasteinen rasitusastma, juoksu vaatii aina hieman totuttelua.
 
Olen odottanut, että säät olisivat hieman paremmat juoksulenkeille. Tuntuu, että joko on aivan todella loskaista tai sitten kylmää ja jäistä. Myönnän, että tämä on todella hyvä tekosyy. Taannoin hoksasin, että kuntokeskusjäsenyyden myötä minulla on nyt mahdollisuus juosta myös sisällä! En ole ikinä juossut juoksumatolla, joten asiaan tarttuminen on vähän ujostuttanut. Lisäksi sain kummitädiltäni lainaan juoksuharjoittelua käsittelevän kirjan, joten voin hieman yrittää perehtyä siihen, millainen harjoittelu olisi tässä tilanteessa optimaalisinta. Joten nyt vain tuumasta toimeen. Laitan pian raporttia, miltä mattoharjoittelu tuntui.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti